środa, 11 lutego 2015

Trzecia fala Liebsterów

Mam już pięć Liebsterów na koncie, ale tak się składa, że pod 28 rozdziałem wśto, dostałam jeszcze dwa. Razem siedem. Umiem liczyć 8)  
No. No to lecimy~


"Nominacja do Liebster Award jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia [coś czuję, że to nie fair, że dostałam znowu tego Liebstera >.<]. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



PYTANIA OD NIMEZIS


1. Jak długo zajmujesz się blogowaniem?

Ogółem to blog  ma dwa lata, ale tak dokładniej to... hm, pierwsza notka była zamieszczona 08.08.2012r. 
Eee... matematyka... 
2 lata, 6 miesięcy i 3 dni.


2. Jakie jest twoje największe marzenie?
Żyć tak, żeby się w życiu nie narobić.

3. Kolor którego nienawidzisz?
Habrowy, kobaltowy...  nie wiem, jak ten odcień się nazywa, ale nienawiść do niego chyba odziedziczyłam w genach po tacie.

4.Jaki jest twój ulubiony serial?
Jakoś tak nie oglądam seriali xP

5. Ile masz lat?
16, w listopadzie styknie 17.
Damn... szybko czas leci...

6. Ulubiona pora roku?
Jesień~

7. Ulubiona potrawa?
Pierogi z kapustą i grzybami.

8. Ulubiony bohater książkowy lub filmowy?
Żeby nie było związane z M&A to...
Ryuji Takayama z książki "Ring" autorstwa Koji Suzukiego.
Przez tego skurwiela prawie mi się płakło xD

9. Możesz dostać jedną super moc jaka by ona była?
Nieśmiertelność.

10. Czego nie lubisz w ludziach?
Wielu rzeczy. Naiwności, głupoty, altruizmu, egotyzmu, bycia wrednym w miły sposób... 
Denerwuje mnie, gdy ktoś angażuje się w rzeczy, z których nie ma pożytku i które w przyszłości nie będą miały żadnego znaczenia. Jeśli prowadzenie bloga zalicza się według ciebie do takich rzeczy, to tak - masz pełne prawo do uważania mnie za hipokrytkę. Ale co poradzić~

11. Woda czy ogień?
Ogień.




PYTANIA OD NEKO/IZU-NI

1. O czym było twoje pierwsze opowiadanie?

O Izayi, który miał wieczny okres i zachowywał się jak jakiś niedorozwój emocjonalny i pedał. O Shizuo, który z jakiegoś powodu beczał, jak łajza i pizda. O łamaniu palców. O seksie. O gejozie podpadającej pod niesmaczne pedalstwo. O głupocie niedojrzałej emocjonalnie dziewczyny, której wydaje się, że pierwsze opowiadanie będzie cudowne. Damn, jak ja nienawidzę "Wampira" xDDD

2. Jak "poznałaś" Shizayę?
Już przed obejrzeniem Durarara!! miałam jakieś tam pojęcie o tym, co to yaoi i ten cały shipping, więc kiedy obejrzałam Drrr!! i odkryłam ten ogromny fanbase Shizayi, to samo tak jakoś wyszło xP

3. Czy masz na telefonie jakieś gry? Jakie?
O matko... szczerze, to nie wiem. Zaraz sprawdzę.
- Deus Ex: The Fall,
- Prince of Persia SnF,
- Snailboy - An Epic Adventure.
Nawet nie wiem, skąd je mam. W żadną nigdy nie grałam. Tata chyba mi zainstalował xD

4. Co sprawia ci największą przyjemność?
- opierdalanie się,
- robienie sobie list, tabelek i spisów, 
- kolekcjonowanie biletów, paragonów, książek, mang, długopisów, pisaków, zeszytów,
- obklejanie laptopa naklejkami,
- zabawa z psem,

5. Ulubiony zespół?
Ogółem to nie mam. Non stop mi się coś zmienia, ale obecnie przez Reivi zasłuchuję się w Dir En Grey~

6. Co wolisz: tydzień bez komputera vs. bez telefonu?
Właściwie to na obu tych urządzeniach mogę robić te same rzeczy... więc tak w sumie jest mi to obojętne xP
Ale częściej mi się zdarza mieć tydzień bez komputera.

7. Ulubiony paring?
Tsukumoya Shinichi x Orihara Izaya
Tak, przebiło Shizaye.

8. Anime, które obejrzałaś najwięcej razy?
Pierwszy sezon Durarara!! widziałam dwa razy.

9. Co wychodzi ci najlepiej? <xp>
Sos czosnkowy.

10.  Ulubiony wykonawca? Dlaczego akurat ten?
Pytania o muzykę, to najtrudniejsze pytania, jakie tylko istnieją. Naprawdę.
Pierwszą osobą, jaka przychodzi mi do głowy jest Rabipo, chociaż to utaite, więc nie wiem czy się liczy. Lubię go, bo momentami fajnie krzyczy i ma ciekawą tonację głosu. Trudno znaleźć kogoś, kto śpiewałby w podobny sposób.

11. O czym opowiadała ostatnio przeczytana przez ciebie książka?
Co ja ostatnio czytałam... hah, lubimyczytać.pl to jednak przydatna strona~
Haruki Murakami "The Strange Library"
Damn... streszczanie książek tego gościa, to ciężka sprawa, bo są poplątane xD
Książka opowiada o bibliotece, która nie jest tak do końca normalna. Chłopiec, który ją odwiedza, zostaje w niej z pewnych przyczyn uwięziony. Gdy przebywa w swojej celi, poznaje mężczyznę w stroju owcy, który robi wyśmienite pączki oraz tajemniczą, niemówiącą dziewczynę, której opowiada o swoim szpaku.





Nie nominuję nikogo, bo łańcuszek nie może się ciągnąć w nieskończoność~

4 komentarze:

  1. Arigatou za odpowiedź na nasze LA, Miszu-san ^.^ Czy to niedziwne, że dziękuję za coś takiego?? o.o Chyba trochę... Ale pomińmy ten temat. Twoje odpowiedzi, bardzo dobrze mi się czytało...Tak, wiem...czytałam "Wampira" xp Łamanie palców ~ Buahahaha!! Hah...moje opowiadanie (pierwsze o Shizayi i od założenia bloga ma zaledwie 8 rozdziałów -.- *facepalm*) jest...tak samo..."ciotowate"?? x/ Ale spokojnie...to się wyklepie :*
    Tak, więc nie przedłużając, dłużej...
    Pozdrawiam, weny do pisania i Oyasumi~

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :3
    Twoje opowiadania są świetne i naprawdę genialnie piszesz,więc jako osoba,która stawia swoje pierwsze kroczki na ścieżce pisarza,chciałbym cię poprosić o zerknięcie na mojego bloga.Przepraszam z śmiałość,ale naprawdę byłbym wdzięczny gdybyś w wolnej chwili rzuciła na niego okiem.To opowiadanie Sebaciel,więc mogłoby cie zainteresować http://fragmentyduszysebaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszesz kiedyś coś może z paringiem Alois x Ciel? *,*
    Byłoby super^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahjgjhgjhgjjs, matko ktoś dzięki mnie słucha DEGa! :D
    To świetnie, że komuś się spodobało. Mając te sposobność, mogę cię zachęcić do przesłuchania jeszcze zespołu sukekiyo. Podobne klimaty, bo to solowy projekt wokalisty Dir en grey, który tam śpiewa :3
    Mhm, gdy nadejdzie weekend doczytam nowe rozdziały i pozostawiam komentarze. :>

    OdpowiedzUsuń