piątek, 8 sierpnia 2014

Urodziny bloga "Polowanie na Izaye" - STALKING, czyli zabawa w informatora

Dziś pora na nieco inną notkę xD Taką bardziej... nietypową i pokręconą, ale ważne, żeby się dobrze bawić, no nie?~ :D W dodatku mamy dziś niezłą okazję do świętowania, bo dziś mój blog kończy dwa lata~!!  YEAH~~   SZYBKO TEN CZAS MINĄŁ *^*  Wszystkiego Najlepszego, co nie? ;) Dziękuję wam za to, że tyle ze mną jesteście :D


Ale przejdźmy już do rzeczy~~~
mówiąc w skrócie, chciałam zapolować na Izaye. Wybierzemy się razem w krótką podróż, co wy na to?

Pierwszą rzeczą będą poszlaki!


Poszlaka nr 1!

Odcinek: 15
Czas: Niewiele po szóstej minucie

Tak więc naszą pierwszą poszlaką jest adres/nazwa dzielnicy. Niestety haczyk polega na tym, że wpisując "Shinjukuogado nishi" w Google Maps, nic nie wyskakuje. Nawet jeśli wpiszę w japońskim zapisie~

Poszlaka nr 2!

Odcinek: 20
Czas: 14 minuta 16 sekunda

Z lewej widać kawałek znaku z poprzedniego obrazka. Co oznacza, że tego typu sceneria znajduje się niedaleko mieszkanka Izayi.

Poszlaka nr 3!

Odcinek: 20
Czas: 14 minuta 20 sekunda

Mieszkanko Izayi to to na samej górze. Z tego co pamiętam, to nie jest to jedyny kadr, w którym widać jego okno. A więc teraz wiemy też, jak wygląda budynek!

SZUKANIE INFORMACJI!!

Po tym jak wpisanie w mapkę google "Shinjukuogado nishi" nic nie dało, wpisałam to w normalną wyszukiwarkę. Znalazłam przez to dwie rzeczy.

Co do filmiku, to z jego opisu dowiedziałam się, jakie to są okolice.

"Street view of Shinjuku near West Exit of JR Shinjuku Station in Tokyo. (Shinjukuogado Nishi) Filmed Sun 27th February 2011"

Wszystko pięknie. Wpisałam w Google Maps "Tokio, Shinjuku JR Station" i zaczęłam się rozglądać po okolicy.

Natomiast na stronie, na której znalazłam McDonald's znajdował się załącznik z Google Maps, więc także się rozejrzałam.

POSZUKIWANIA W TERENIE!!


Początek zapowiadał się dość dobrze



Później miałam głupie złudzenie, że znalazłam, ale szybko się zorientowałam, że jednak to gówno prawda i trzeba szukać dalej. To zdecydowanie nie to.



Potem przez jakiś czas moją uwagę odciągały nic nieznaczące pierdoły

I NA TYM ETAPIE DOSZŁAM DO WNIOSKU, ŻE 

PIERDOLĘ, NIE ROBIĘ XD 

To nie pierwszy raz, kiedy jestem na misji szukania mieszkanka Izayi. Koniec końców nigdy mi nie wychodzi, bo menda za dobrze się kryje!
Mam nawet skrina z poprzedniej misji!

Przez to, że ten skrin jest jakby trochę ucięty, nie wiem kiedy to było. Zwiedzałam wtedy Ikebukuro, a nie Shinjuku i mówiłam sobie, że to w czerwonym kółku to Izaya, a to w żółtym to Shizuo xD
Tak czy inaczej~ Jeśli chodzi o "te białe", to mam do was pytanie. Też je skądś kojarzycie? Bo ja nie mogę sobie przypomnieć skąd >.<

BONUSOWA RUNDA!!

STALCZYMY MIESZKANIE IZAYI OD WEWNĄTRZ!

Miałam na tej scenie WTF, gdy pierwszy raz oglądałam DRRR!! xD pamiętam do dziś! Ale potem gdzieś przeczytałam, że on ogląda bajki, żeby wiedzieć, jak w tych czasach media kształtują dzieci, więc to dość Izayowy powód :D Badanie ludzi itepe~

Ten kadr nie jest jakoś szczególnie związany z mieszkaniem Izayi, ale DAT ASS!!! XDDD 
A jeśli chodzi o jego mieszkanie, to to podwyższenie jest ciekawe~ że kanapa i stolik jest nieco niżej, niż reszta i podłoga ma tam inny kolor~ w tym momencie Izaya był w trakcie siadania na tym podwyższeniu xD
Więc... W KOŃCU WIEM, GDZIE JEST KUCHNIA IZAYI I JAK ONA WYGLĄDA!! *dumna ze swojego refleksu żółwia* aż nie wierzę w to, że dopiero niedawno zauważyłam >3< tak na marginesie... ten blat nie byłby za dobry do robienia seksów D: Wgl takie trochę nietentego xD wchodzisz do mieszkania i widzisz kuchnię
Ten skrin jest dość ważny! Tak więc po prawej mamy wejście do mieszkania Izayi, po lewej jest kuchnia. A drzwi po środku? Widzicie te drzwi? Mi się wydaję, że to łazienka. Tak mi podpowiada umysł xD


Jednak teraz jedyne czego nam brakuje to sypialnia Izayi. Zakładam, że jest ona na piętrze. Jak wejdzie się po schodach, to pewnie gdzieś prosto są drzwi. Ponieważ jak skręcimy w prawo, to dojdziemy do tego pięterka z regałami, na którym wcześniej widać było Namie. No chyba, że idąc w prawo znajdziemy drzwi do sypialni Izayi gdzieś po lewej.

Te przypuszczenia *rape face*

Wgl to te wszystkie biurka... to takie wspaniałe miejsce do <Sex> wiecie czego xD

A TERAZ WYBACZCIE! IDĘ PIEC TORT I PIĆ SZAMPANA~ 

do następnego~~

12 komentarzy:

  1. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO~~ ♥
    Pomysł na notkę rocznicową co najmniej niecodzienny, ale świetny!
    Też spacerowałam po Shinjuku i Ikebukuro. Najpierw zaczęłam od Shinuku i wylądowałam w jakimś parku, z którego za cholerę nie wiedziałam jak wyjść. Rozejrzałam się dookoła - budynki! I trzymając się zasady, że tak gdzie są budynki tam cywilizacja - kierowałam się w tamtą stronę po ścieżkach. Po chwili weszłam w jeszcze większy busz niż wcześniej XD Ale po pół godzinie wyszłam - kolega za to sie poddał XD Gdy już wyszłam, to nagle magicznym sposobem znalazłam się w całkowicie innej dzielnicy - pszypadeg?
    I kręciłam się w kółko w jakiś tunelach (dwa czy trzy razy kręciłam się w kółko po jednej ulicy - minęłam ze trzy razy to samo miejsce - nie wiem jakim sposobem XD) Google maps tag bardzo mylące (y)
    I też na myśl przyszedł mi Tsuki! Gubiłam się w mapach góglowych - co by było w prawdziwej Japonii?! .-.
    Na zdjęciu gdzie podpisałaś o Tsukim są automaty... Shizzy, gdzie jesteś?! A światła autobusu i tunel... Minęłam też jakiś tunel - i co, i bałam się, że mnie coś przejedzie - schiza życia ;-;
    A to białe coś tez skądś znam i kojarzę, ale im bardziej o tym myślę, tym mniej wiem.
    Co do mieszkanka Izayasza - nie wiedziałam o tych bajkach XD Chyba za bardzo się na tym nie skupiałam jak oglądałam XD
    Ale Miszu, dziękuję, teraz sobie dokładniej uświadomiłam jak wygląda mieszkanie od środka ;-; Strasznie mi się myliło, gdzie są schody na górę ;-;
    Miejmy tylko nadzieję, że w drugim sezonie zobaczymy sypialnie *muahahahah >DDDDDDDD* i więcej ujęć jego apartamentu.
    W sumie to i mieszkanko Shizuo by się przydało ;_;
    No więc jeszcze raz: Wszystkiego co najlepsze i bądź z nami jak najdłużej~ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tu dość nie dawno i od razu wszystko przeczytałam ;_; i teraz nie mam co robić z życiem...
    Ogólnie piszesz świetnie!
    Szczęścia, dużo czasu i weny oczywiście! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, notka świetna. Seryjnie xD
    sto lat dla bloga i jeszcze więcej~!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sobie kiedyś tak szukałam mieszkanka Izayi XD chociaż aż takim stalkerem chyba nie byłam X3 nie mniej jednak gdzieś blisko *blisko na tej mapce ;-;) głównej stacji widziałam nawet domek podobny do tego z anime~... ech... no nic XD
    Twoje przemyślenia mnie rozwaliły XD na którymś skreenie dosłownie jak Tsuki ^^ a drzewka zawinęli pewnie przez jakiś happening w stylu "zaśmiecamy naszą planetę zobaczcie co zrobiliśmy" tak mi się coś pamięta, że był jakiś dość znany w Japonii w marcu bodajże~...
    Gonienie za wanem zawsze spoko XD widać jakie szychy wyprzedzał samochód Google~...
    O matko, nie wierzę, że to już dwa lata od powstania tego bloga~... a ja go czytam prawie od początku, tylko wstyd mi komentować... ale to twoja wina, za dobrze piszesz >3<
    No to Weny na kolejne dwa lata albo i dłużej~!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo~ Kisarin-san też czyta Miszu? Haha co za zbieg okoliczności <3
      Właśnie! Wszystkiego najlepszego Miszu-chan~~ Twojego bloga znam jeszcze jak był dodawany Wampir~~ Nadal świetnie piszesz, coraz lepiej <3 Widać postępy i to, że powoli się rozwijasz. I dobrze, że powoli! Wiesz czemu? Bo wtedy dłużej ma się wenę kociaku~!
      Nah nah <3 Mam ochotę cię wytulać jestem tka dumna :3
      Dawno mnie tu nie było, bo szkoła i własne opowiadania, bo blog mam zawieszony... Gomen Kisarin-san *kłania się* po prostu nie umiem napisać nic długiego i sensownego, wstyd mi za siebie ;-;
      No nic Miszuś <3 Weny życzę i... Więcej WŚTO ^^

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. " - Jak masz zamiar być złośliwy, to sam sobie znajdź drogę do swojego domu, a ja do swojego! – mówiąc to, Shizuo wyrwał swój pognieciony rękaw z uścisku kleszcza i odszedł od niego kilka kroków.
    Izaya natychmiast wyciągnął rękę, starając się złapać Shizuo, ale jego dłoń nie trafiła na nic oprócz chłodnego powietrza. Poczuł natychmiastowe uderzenie paniki. Oczywiście, że blondyn był nieprzewidywalny, ale żeby tak po prostu go zostawić?! Przecież on nic nie widział.
    - Shizu-chan! – krzyknął.
    Cały się spiął, zaciskając usta w wąską linię i nadal stał jak słup w otaczającej go ciemności. Urywki rozmów przechodzących obok niego ludzi sprawiały, że w pewnym sensie czuł się osaczony. Kochał ludzi, ale teraz kiedy sam nie wiedział w jakim miejscu stoi i kto go dokładnie otacza, na myśl o nich czuł strach. W końcu był bezbronny, a doskonale wiedział jak inni potrafili wyczuć takie rzeczy." <- Na miejscu Izayi bym się rozpłakała... Ten... przed kompem też się na tym rozpłakałam... xD Byłam zła n Shizu-chana ;-;
    W ogóle...
    "- W stronę metra. Zatrzymaj się jak zobaczysz McDonalds, powiem ci wtedy gdzie skręcić – powiedział pewnie brunet." <TAM SERIO JEST uliczka... Też na przeciwko... *zwiedza Shinjuku* to co? Idę do Izayi xD

    Fran ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez ciebie zaczęłam szukać... zaintrygowało mnie to... czego dodać nie mogę... bo to komentarz ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Stooo laat~! Stooo laaat!!! Co prawda spoznione ale co tam xD.
    Pomysl na notke genialny. Z przyjemnoscia ogladalam i czytalam co wyszukalas podczas swojej stalkerskiej przygody :D. Czekam na kolejne notki. ;). Pozdrowionka
    p

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj~! Ciekawy pomysł na noykę rocznicową ^ ^ . Taki orginalny~(lubie to słowo, nie wiem czemu XD) ! Ale przez ciebie znowu będę łazić godzinami po Shinjuku szukając Izayi .-. ...
    Kiedyś podczas "spaceru" po Ikebukuro odnalazłam chłopaka, który na oko miał 18 lat, miał na sobie czerwoną bluzkę, skurzaną krótką czarną kurtkę i vzarne rurki. Kogoś ci to przypomina~? Stał na skrzyżowaniu głównej ulicy z jakąś boczną, ciemną uliczką gapiąc się w telefon~! ^ ^ To tak bardzo Izayowate *-*!!! W tamtym momęcie przeklinałam to, że w google maps zamazują twarzę >.<" !!! Wiesz co się wspaniałomyślnie stało kiedy chciałam przybliżyć aby zrobić ładną pamiątkę~! BI~NGO~! -.-" Wysiadł internet!!! Najgorsze jest to, że nie mogę go już znaleść T^T ...Może teraz spróbuję poszukać Shizu-chan'a~? W końcu człowieka w stroju "klauna" łatwiej dostrzec, no nie~? Pujdę po śladzie wyrwanych znaków drogowych i porozwalanych automatów oraz koszy na śmieci XD!

    OdpowiedzUsuń
  10. To było świetne :) Padłam na niektórych opisach zdjęć xd
    Pozdrawiam~!
    PS. Też wybiorę się na poszukiwanie Izayi o.o

    OdpowiedzUsuń