niedziela, 31 sierpnia 2014

Polowania na Izaye ciąg dalszy - czyli STALKING lvl Miszu

Czeeść :D  tym bardziej może niekoniecznie jest to polowanie, ale... no, sami zobaczcie jak to sobie zaszalałam z simsami~ xD







To.... co do tego... um...nie mam nic w swojej obronie, po prostu musiałam xD




No i oczywiście to nie tak, że was szczuję, parcelę możecie pobrać stąd. 


Jak widać~albo nie widać~ robiłam to w The Sims 3 (jak dorwę czwórkę, to spróbuję też zrobić tam~ premiera za parę dni *^*). Nie używałam mebli z żadnych dodatków, bo nie mam ich zainstalowanych (chciałabym, ale brak miejsca na dysku xD). Jednak właściwie to chyba nawet lepiej, że robiłam to bez dodatków, bo jeszcze jakbym użyła łóżka z np. po zmroku.... to co po pobraniu zrobiłby ktoś, kto nie ma tego dodatku? Trochę mnie to zastanawia xD ten ktoś nie miałby łóżka?

No! A jeśli chodzi o to, czemu sypialnia i łazienka Izayi jest w miejscu, w którym jest, to sami spójrzcie na te dwa skriny


To jest skrin z urodzinowego posta, gdzie domyślałam się, że za tymi drzwiami może znajdować się kibelek Izajasza


A to jest skrin zrobiony jakiś czas później przy oglądaniu AMV. Jak widać... Izaya sklonował sobie drzwi xD Na pierwszym skrinie WYRAŹNIE ich tam nie ma xD 

No więc doszłam do wniosku, że skoro już mają być jakieś dodatkowe drzwi, to muszą one prowadzić do sypialni~ Nawet nie wiecie jak bardzo chciałam wstawić Izayi w sypialni takie ogromne okno xD Erika pewnie by się cieszyła i podglądała jakieś Shizayowe akcje dziejące się w łóżku. Nie sądzicie? *rape face*

Nooooo  ale ja już chyba kończę~ wśto będzie za niedługo, nie wiem dokładnie kiedy, ale będzie~

Miłego powrotu do szkoły~!! :D Wiem, że się nie cieszycie~   Ugh.... to już jutro......

PS Nie zrobiłam wybitniejszego dachu, bo po prostu nie umiem ich robić xD

6 komentarzy:

  1. emm pociesze cie ale wakacje z tego co słyszałam moją być opóźnione o 2 tygodnie jak to prawda to cóż fajnie macie ja tak nie miałam cóż post super pozdrawiam i życzę dużo weny i zapału do poszukiwań i pisania BAY BAY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dobrze by się chciało mieć: ta informacja to zwykły fejk~

      Usuń
  2. ... poprawie się nie opóźnione a przedłożone pomyliłam się :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, duży plus za napis "Shizu-chan" *kciuk w górę* xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :3 Muszę zrobić sobie w simsach Izayę *o* i Shizu-chan'a...i domek Izayi :3 hihihihi~! A potem się zobaczy, co będą robić po nocach <3
    Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
  5. To teraz rozkmiń grę Izayi Miszu , wtedy będziesz jeszcze większym bogiem ;3 <3 xD

    OdpowiedzUsuń