niedziela, 14 lipca 2013

Liebster Award



" Nominacja do Liebster Award jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Masz jakieś zwierzę?
Psa i kanarka ^^

2. Jakiej muzyki słuchasz?
Umm... wiele gatunków mi się podoba .3.

3. Jakie rodzaje opowiadań lubisz?
Gore, smut, angst, Hurt/Comfort, fluff ^^ dokładnie w tej kolejności~! :D

4. Lubisz Harry'ego Potter'a?
.3. umm... ogólnie to tak ^^ w końcu to klasyk~!

5. A co z Kabaretami?
Ugh... noł D:

6. Gdybyś miała wyjechać w wymarzone miejsce z 3 osobami, kim by one były?
Kanra, Yaarie i... i... i tatuś jako ochroniarz =w=

7. Jesteś w lesie. Przed Ciebie wychodzi kobieta w czarnej sukni i czarnych, długich do łopatek włosach. Odwraca się do Ciebie twarzą. Zamiast oczu ma czarne dziury, z których - tak samo jak z ust - wypływa krew. Zbliża się do Ciebie. Twoja jedyna broń, to cyrkiel w kieszeni spodni. Co robisz?
Na pewno nie atakuje jej cyrklem xD i tak nie ma oczu, więc jej nich nie wydłubię. Daję jej cukierka i gratuluję znakomitego przebrania na helołin. Kiedy ona je je, ja spierdzielam~! *plan genialny* :D

8. Masz jakieś hobby?
Yaoi się liczy?

9. Jaki charakter w ludziach Cię denerwuje, bądź irytuje?
Umm... większość ludzi mnie irytuje D:

10. Kogo najbardziej nie lubisz?
Oczyiście jak przystało na Polaka Biebera ^^ Ale tak serio to... jest kilka osób... a właściwie to dużo osób.... Cholera xD ilu ja mam wrogów. Hehe, ale i tak są dla mnie mili *czuje, że ma nad nimi przewagę*

11. Powiesz o sobie coś ciekawego?
Ciekawego..? Jestem straszną kaleką i to, że złamałam sobie nogę wchodząc do jacuzzi już gdzieś na blogu napisałam. Tylko, że dziś zrobiłam coś jeszcze lepszego! Wstawałam z łóżka, podpierając się ręką, ale prawa się dziwnie wygięła. Wynik? Skręciłam nadgarstek xD Jestem okropna ;3; Sama się kiedyś zabiję .3.


Osoby, które nominuję:
1. Alexa
2. Sophia-chan
3. Haru
4. Madame Black


... jako iż jestem zapyziałym leniem i nie mam siły na czytanie, to nie jestem w stanie wymienić więcej ;3; gomenne~~ T^T


Moje pytania:
1. Czego nienawidzisz?
2. Masz swojego sexy-wroga?
3. Jadłaś kiedyś sushi?
4. Jaki jest twój ulubiony deser? (Miszu myśli tylko o jednym =q=)
5. Jaka jest twoja ulubiona gra na konsolę/komputer?
6. Najmilej wspominane przez ciebie wspomnienie z dzieciństwa?
7. Największa gafa?
8. Czy się rumienisz? Jeśli tak, to jak mocno i w jakiej sytuacji ostatnio ci się to przytrafiło?
Trudno się wymyśla te pytania...
9. Czy Izaya zaraził cię zwyczajem obserwowanie ludzi?
10. Łatwo cię zdenerwować?
11. Masz jakieś motto?


Uff... wymyślanie pytań jest straszne .3.

3 komentarze:

  1. D-dziękuję.... nie zasłużyłam sobie.... dziękuję .////.
    ~ Madame Black

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *macha lekceważąco ręką* oj ciicho... zasłużyłaś ^o^

      Usuń
  2. Miszu popieram, pytania się strasznie trudno wymyśla...

    OdpowiedzUsuń