piątek, 14 sierpnia 2015

Spóźnione trzecie urodziny

Huehue, jaki mamy dzień tygodnia... nie pamiętam. A, piątek, tak, dzisiaj piątek. No i wiecie co było w sobotę? 

8 sierpnia,
08.08,
08 VIII,
nie wiem jak jeszcze można to zapisać, ale blog skończył trzy lata.

Tylko, że mi się zapomniało. Nie mam pamięci do dat. Co ja w ogóle robiłam w sobotę? Nie mam zielonego pojęcia, ale w takich chwilach pamiętnik to przydatna rzecz. Pozwolę sobie zacytować:

"Obudziłam się ok. 9/10. Przeczytałam do końca "Over the Secretary" i zaczęłam sequel "Behind the Lies". Teraz jest już 13:25 i jestem wykąpana", potem coś pierdoliłam o tym, że mam po rumianku miękkie włosy i "Plany na dziś to raczej pisanie Freddiego i czekanie na odc. Drrr!!"

W sumie, jak na świętowanie to dzień nie był taki zły, spokojny raczej. FF, Freddy, Drrr i masa opierdalania się w przerwach... tematyka dnia taka sama jak tematyka bloga.

Hm, nie wiem co mogę jeszcze od siebie dodać. Nic nie przygotowałam, ale nawet jakbym pamiętała, to i tak by mi się pewnie nie chciało. Tak swoją drogą, wam też tak szybko zleciały te wakacje? Już prawie koniec, a ja nawet jeszcze nie zaczęłam się w nich tak porządnie zatopić.

Może skończę dzisiaj "Behind the Lies" i zacznę czytać "Room for Dreams", bo podobno fajny angst. Ostro się zapowiada - Izaya jest ślepy, głuchy i nie może mówić, w dodatku zgwałcony xDD już mi się podoba. To nie spoiler jakby co, bo jest w "summary".

Dziękuję za 3 lata pochwał, wsparcia, zrozumienia, znajdowania i tracenia przyjaciół w Internecie, a przede wszystkim czytania moich wypocin. Miejmy nadzieję, że o przyszłorocznej notce urodzinowej nie zapomnę.

5 komentarzy:

  1. O kurczę, ale gałgany: jak to piszę to nikt jeszcze nie skomentował (bo może nim opublikuję komentarz to to się zmieni), wszyscy mają życie... ;~;
    To ja sobie skomentuję, a bo co, ostatnio rzadko to robię... To znaczy, tutaj rzadko. I mam przez to jakiś głupi rodzaj wyrzutów sumienia, że mimo wszystko powinnam. :/
    Nie wiem zbytnio co napisać, bo się oduczyłam pisania komentarzy (dobra, nigdy nie umiałam ich pisać 3:) + śmierdzę kawą (Jezu, stara kawa śmierdzi paskudnie. Zabiję moją siostrę, wiem, że to ona ją tam zostawiła), ale...
    gratki, wow. Kiedy te 3 lata zleciały... 2012 rok. <- Kiedy to w ogóle było? D: Nic nie pamiętam z tego okresu totalnie, pustka w głowie jak... jak na fizyce (nawet na angielskim mam mniejszą).
    3 lata to... to cholernie dużo.
    Wystarczy spojrzeć w Twój spis treści: robi wrażenie (MÓJ TEŻ ROBI XDDD WYJĘ, HAHA (tylko usunęłaś "Wampira" :'C, ej, może to kiedyś odnowisz?)) i ja jeszcze czuję dumę. <3 To wszystko to dużo pracy (hehe, ta, jasne, leniwa dupo), a co za tym idzie dużo czasu. I dużo postępów, które widać :3
    PS.: Tak, mnie też szybko zleciały wakacje, nie chcę końca, nie chcę, boję się, nie zrobiłam nic z tego co chciałam, beznadzieja, fuj, wsadźcie sobie wszyscy w dupę postanowienia noworoczne i wakacyjne, one tylko dołują człowieka :/

    Owocnych następnych lat, Misz(czu) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie pamiętam od kiedy tu jestem, na pewno wśto było w trakcie tworzenia, i tyle z mojej pamięci. Kolejnych trzech lat, a nawet i więcej, twój styl wspaniale się rozwija.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego zatem! :D *fanfary i fajerwerki* Oby kolejny rok przyniósł Ci wenę na kolejne, tak zajebiste opowiadanka^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie zapraszamy na nowo otwarty spis opowiadań o k-popie oraz j-popie. Jest to kilkudniowa witryna, dlatego też zbieramy zgłoszenia. Administracja ma doświadczenie w prowadzeniu tego typu stron, więc jest pewność, że nie zostanie ona usunięta lub opuszczona. Zachęcamy Cię do zgłoszenia swojego bloga do spisu. Niczego na tym nie tracisz, a wręcz przeciwnie - możesz zyskać nowych czytelników. Jeśli podoba Ci się nasza idea, byłybyśmy wdzięczne, gdybyś poleciła tę stronę swoim znajomym, którzy także piszą opowiadania na ten temat.
    Pozdrawiamy, administracja spiskj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham twoje opowiadaniaaa <333 Napiszesz kiedyś opowiadanie Murdoc x 2D? :D Pliiiiiiisk a :D

    OdpowiedzUsuń