niedziela, 19 stycznia 2014

Liebster Blog Awards - znowu

Witajcie~wiem, że pewnie wolelibyście notkę z rozdziałem, albo jakimś oneshotem, ale mój mózg dopiero odpoczywa od natłoku sprawdzianów i przygotowuje się na kolejny atak nauki, więc.... no więc xDD 

Czas na nawał Liebsterów, bo mam ich aż cztery, co łącznie z tamtym poprzednim daje pięć! *matematyczka* Trzy liebstery są na ten blog, a Czwarty z bloga z tłumaczeniami, ale żeby nie robić syfu, to na tamte pytania odpowiem tu!~ 

Więc zaczynamy~~

Czym jest Liebster Blog Award?

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



PYTANIA OD LEECH 
(blog z tłumaczeniami)

1. Czy kłamstwo w dobrej wierze popłaca? Dlaczego?

Zależy jak na to spojrzeć. Bo czasami jak robisz coś w dobrym celu, to i tak się nie opłaca/popłaca, pies wie co jeszcze xD 

2. Jakiś pomysł, czemu zwykłe żarówki wytrzymują około 3-5 dni?

Ogólnie to był taki film dokumentalny (albo coś w necie), że jest żarówka, która świeci się już od wielu lat bez przerwy, tylko firmy specjalnie skracają ich termin przydatności, bo jakby coś było niezniszczalne to by ludzie nie kupowali więcej, nie? :) Btw, 3-5 dni? O.o wtf? To tak działa? *patrzy na swoją lampkę* to co ja mam za żarówkę? Ona nie jest zwykła? ;~; żyję w kłamstwie? ;3;

3. Jak często zdarza Ci się spać z pluszakiem? :D

Cóż, zazwyczaj jestem zbyt leniwa, żeby sięgnąć misia z półki, więc preferuję swój różowy kocyk. W kocyk się przez sen mogę zaplątać i jest milusio, a miś zawsze i tak w jakiś sposób ląduje na ziemi xD

4. Jaka jest Twoim zdaniem dopuszczalna ilość kosmetyków w kobiecej torebce?

Taka, jaka jest potrzebna .3. U każdego to jest chyba inaczej, ale ja to nie mam nic, nawet mini-szczotki, a wiele osób mówi mi, że potrzebowałabym takiej xDD

5. Gdzie trzymać swoje rzeczy (ciuchy, buty, kosmetyki), kiedy żadna szafa, ani półka nie daje sobie już rady?

Ja trzymam w skrzyni w łóżku .3. Tej takiej na pościel xD 

6. Idealny miks kolorów to....?

Pastele~~ *^*  miętowy taki, żółty, niebieściutki, różowy, fiolet~~ wszystkie pastele ładnie razem wyglądają! Ale to chyba tylko na paznokciach xD  bo jeśli chodzi o ubrania to mam same ciemne rzeczy .3. ciemne kolory wymiatają, a czarny, biały i czerwony jest mega <3 (Tsuki x Roppi If you know what I mean xD)

7. Czy róż to rzeczywiście taka katastrofa? Dlaczego?

Czy to pytanie ma jakoś obrazić mój kocyk? ;c;  Luziowy jest spoko~~ Psyche i Delic też są spoko~~ Różowy nie jest katastrofą~=w= fajny jest~ a taki pudrowy to już wgl <3

8. Manga czy anime? Co jest lepsze?

Zależy od grafiki/kreski. W dodatku czasem adaptacja anime jest lepsza od mangi, a czasem adaptacja jest ch*jowa .3. więc szczerze, to wszystko zależy.

9. Wszystko można zrobić samemu. Czy jestes w choć małym stopniu złotą rączką? :D

Nom~~ można samemu wszystko~tylko nie dzieci .3. Ale złotą rączką... nie wiem, może xD

10. Ranny ptaszek czy nocny marek? Odpowiedź uzasadnij.

Nocny mareeekkk~~~ w nocy jest fajniej, bo jest cicho *kciuk w górze* i ciemno i wgl jest się samemu *forever alone*

11. Jak łatwo Cię przestraszyć?

Wystarczy mnie dotknąć xDD ale jeśli chodzi o filmy/gry/creepypasty, to mnie to nie rusza :3


PYTANIA OD SAMUI ADACHI


1.Gdzie chciałbyś/abyś wyjechać?

Śląsk i Japonia!~~ of kors .3.

2.Boisz się czegoś?

Jestem zdania, że dowiem się tego, kiedy naprawdę poczuję taki paraliżujący i mrożący krew w żyłach strach~ 

3.Co wolisz? Imprezę czy książkę i kubek gorącej czekolady?

Książkę i kubek gorącej czekolady of kors~ Imprezy są za głośne i kilka razy byłam, to ściany podpierałam ._.

4.Jakiej muzyki słuchasz?

Wszelakiej~  Utaite, vocaloid, rock, trochę klasycznej~  mieszanka .3.

5.Kim chcesz zostać w przyszłości?

Tłumaczem bym chciała bardzo, bardzo, bardzo ;^;  i bardzo bym chciała tłumaczyć z japońskiego .3. I bardzo, bardzo bym chciała dostać się na japonistykę, a jak się nie dostanę, to kurwa jebię to i idę na studia płatne xD 

6.Gdybyś mogła sobie wybrać JEDNĄ nadnaturalną moc (np. telepatia) to, jaką byś wybrał/a?

Zabawę z ogieniem *.*

7.Najgłupsza rzecz, jaką zrobiłaś/zrobiłeś w życiu?

Podniosłam w kościele na mszy telefon  do góry w poszukiwaniu wi-fi, a on głośno piknął. Może to nie najgłupsza rzecz, ale pierwsza jaka mi się przypomniała  xD

8.Ulubiony przedmiot w szkole? I dlaczego?

Angielski. Bo umiem i nie muszę się uczyć, żeby mieć 5 .3.

9.Gdyby wyobraźnia byłaby grą a ty miałbyś/miałabyś stworzyć ją całą od nowa to, co by w niej było, jak by wyglądała i co byś w niej robił/robiła?‎

Seks?

10.Wymień przynajmniej jeden ze swoich talentów.

Opierdalanie się~~   ale nie no .3. wyję do księżyca, gdy nikogo nie ma w domu, brzdąkam na keyboardzie i piszę opowiadania o "pedałach" (rowerowych oczywiście) <3

11.Wolałbyś/wolałabyś żyć w świecie, w którym: (I dlaczego?)
a)Żyją smoki,
b)Zwierzęta rozmawiają,
c)Ludzie mają super moce (tylko niektórzy),
d)Każdy człowiek może być magiem,
e)Żyją nieznane dotąd stworzenia,
f)Cały świat wygląda jak z jakiejś bajki lub filmu Fantazy?

Ekhem~ ogólnie to jak przeczytałam punkt A to moje pierwsze myśli wyglądały tak "Czkawka! Szczerbatek! Astrid~!"  i wgl wszystko co związane z "Jak wytresować smoka" xDD  ale mimo wszystko wolałabym nie żyć ze smokami i chciałabym prowadzić głębokie dyskusje o życiu z moim ptakiem i czterołapem .3. więc wybieram B


PYTANIA OD SHIROIOKAMI

1. Jakie książki czytasz?

Haruki Murakami, Sherlock Holmes, Stephen King i ostatnio się wzięłam za Harrego Pottera, ale muszę kupić drugą część i wgl, bo mam tylko pierwszą a chcę czytać dalej~xD  + czytam też eksperymentalnie, czyli "co się nawinie" xD czasem jest to błąd, a czasem strzał w dziesiątkę *^*

2. Gdybyś miał(a) zabrać ze sobą na bezludną wyspę 3 rzeczy, co by to było?

Izaya pewnie odpowiedziałby "ludzie"
Shizuo pewnie odpowiedziałby "fajki"
To ja odpowiem... "łoki-toki, albo inne coś, żeby puścić sygnał SOS, scyzoryk, bo jakoś trzeba sobie radzić, dopóki nie nadejdzie pomoc, no i wodę, w razie co jakbym jeziorka/kałuży nie znalazła"

3. Twój najlepszy przyjaciel chce zrobić totalną głupotę. Co robisz?

Patrzę .3.

4. Jakie masz zainteresowania?

Manga i anime, yaoi, książki, leniuchowanie i opierdalanie się... nołlajfienie, muzyka .3.  no coś chyba tak .3.

5. Kim chcesz być jeśli chodzi o zawód( nie uwzględniając polskich realiów odnośnie utrzymania się z kilku groszy :P )?

Wyżej napisałam, że tłumaczem ^^

6. Gdybyś mógł/mogła zmienić coś na świecie, co by to było?

Homo małżeństwa we wszystkich krajach~~  xD  nie no .3. trzeba być bardziej samolubnym, lepsze pensje!

7. Jak wyglądają twoje wymarzone wakacje?

Łóżko + laptop + jedzenie

8. Co najlepiej pozbywa się stresu/zmęczenia/zdenerwowania z ciebie?

Łóżko + laptop + jedzenie  <---- ogólnie opierdalanie~ ale chyba najlepiej to spanie .3.

9.  Gdybyś mógł/mogła uczyć się tylko tego czego chcesz, co by to było (co najmniej 5 rzeczy, może być spoza przedmiotów szkolnych)

1. Kamasutra
2. Angielski
3. Japoński
4. Polski
5. Edb/Biologia

10. Co sprawia, że musisz się bezwarunkowo i szczerze uśmiechnąć?

Dentysta .3.

11. Skąd wziął się pomysł, żeby pisać i utworzyć bloga?

No bo ja też chciałam noooo ;3;  i sobie pomyślałam, że skoro inni mogą, to ja też xD właściwie to była spontaniczna decyzja i teraz bardzo się cieszę, że ją podjęłam, bo gdyby nie ten blog, to nie znałabym kilku ludzi <3 *wysyła całusy*



PYTANIA OD KANRY <3 
(nie puacz, kochane :* najlepsze na koniec xD)

1. Cieszysz się z tylu nominacji~~? 

Umm... zależy jak na to spojrzeć xD Bo niby tak, ale 44 pytania to dużo >~<

2. Jakie myśli chodzą ci po głowie, kiedy odpowiadasz na pytania? 

Coś w stylu "ciekawe co dalej..." xD 

3. Twoja ulubiona pozycja seksualna w yaoi(i nie tylko)? 

hehehehee  *m*  no to w yaoi to... .3. *zastanawia się* Ogólnie to 69, ale ostatnio podoba mi się takie coś, że jakby na jeźdźca, ale jednak nie do końca, bo uke siedzi tyłem do seme, który widzi plecy uke i ma idealny widok na to co się tam dzieje na dole *zboczeniec* ale to mi się tak tylko ostatnio podoba. Ulubione moje to są: 69 i od tyłu przy ścianie~woof~

A jeśli chodzi o to "nie tylko" to najlepsza pozycja, to jest na łóżku z laptopem na kolanach *kciuki w górę*

4. Jaki jest twój stosunek do krytyki?(krytyki nie hejtu)?

Jak słuszna to niech sobie będzie... kit. Zresztą, zawsze jest coś takiego jak krytyka krytyki xD No ale "jednym się coś podoba innym się nie podoba" <--- cały internet o tym trąbi, bo to jest niby ważne, ale koniec końców i tak wszystko mówią to na pokaz i szczerze to mają wyjebane ._.

5. Skąd wzięło się u ciebie zainteresowanie homoseksualizmem?

Podróżowałam po nyanyanie, aż tu nagle natknęłam się na obrazek L x Light... chyba nawet go gdzieś mam... *szuka*


No i się zaczęłam zastanawiać, czemu mi się to tak bardzo podoba, potem w tagach zobaczyłam dziwne słowo "yaoi", wujek google zrobił swoje~~ i włala~

6. Gdybyś na jeden dzień mogła zmienić się w dowolną osobę/rzecz/czy jakieś inne stworzenie co by to było?

Wibrator! Byłabym wibratorem! Analnym w dodatku!

7. Co zrobiłabyś przez te 24godziny?

Zwiedzałabym jelita~  Izayi i jego alter/Shizuo i jego alter/Simona O.O *groza*    
ogólnie wszystkich ślicznych chłopców~~~ xD

8. Jedna rzecz, która denerwuje cię najbardziej na świecie?

Kiedy ktoś rozmawiając ze mną przez internet stawia na końcu kropki (mimo, że normalnie tego nie robi) tylko po to, żeby brzmieć poważniej/udowonić, że ma rację, itp.  

9. Prawo zakazuje prowadzenia blogów o tematyce yaoi i jakichkolwiek nawiązań w kwestii osób o odmiennej orientacji. Co robisz?

Petycję?  
No i prowadzę bloga tak długo, aż nie każą mi go zamknąć (o ile w ogóle każą), a potem i tak piszę opowiadania, ale bardziej dla siebie~~ pfff~~ heuheuhe =w=  yaoi musi być, prawo może mi %$%#@%^!

10. Do jakiej postaci z anime/bajki porównałabyś samą siebie, ale bez opierania się na podpowiedziach znajomych?

Byłabym wodorostem~ 

11. Gdyby do szkoły wprowadzono mundurki podobne do tych występujących w Japońskich szkołach, zgodziłabyś się paradować w tak krótkiej spódniczce?

Spódniczka >////<   to ogranicza .3.  trzeba siedzieć ze złączonymi nogami D: No ale zgodziłabym się, czemu nie? .3. najwyżej byłoby mi co niego widać, ale co tam~*macha łapką*  W dodatku jak patrzyłam na filmach i w google, to te spódniczki są takie krótkie tylko w anime xD

~~~~~~~~~~~~~~~~

TAK WIĘC TO KONIEC.
Jeśli chodzi o nominacje, to nie nominuję nikogo, ponieważ jeślibym to zrobiła, to tylko niepotrzebnie ciągnęłabym łańcuszek (błędne koło wyczuwam), a jestem pewna, że już większość osób, która zasłużyła, swoją nominację dostała i tak dalej i tak dalej~ Jeszcze ktoś kogo nominuję, kogoś by nominował, a ten ktoś jeszcze kogoś i wtedy tamten ktoś może znowu mnie, a ja znowu tamtego... ._. ja się pytam, gdzie tu jest sens? xD

Tak czy inaczej, dziękuję~ a gdybyście pytali o następny rozdział, to jeśli teraz się okażę, że nie mam weny, to będzie kiepsko, bo od poniedziałku same sprawdziany xD  ale się postaram~~ 

1 komentarz:

  1. Dochodzę do wniosku, iż.... Miszu jest bardziej zboczona ode mnie, a to nie takie proste xD
    Życzę weny i jeszcze więcej nominacji żebyś wiedziała, jak świetnie piszesz <3 ~Val

    OdpowiedzUsuń