środa, 8 sierpnia 2012

Wprowadzenie

Cześć, postanowiłam przedstawić się jako Miszu.

Mam zamiar zamieszczać na tym blogu opowiadania. Głównymi dwoma gatunkami będą:

- Yaoi,
- i Shounen-ai,

Gdyby ktoś nie wiedział co to jest 'ciocia wikipedia' śpieszy z pomocą

Yaoi - gatunek mangi i anime, w którym głównym elementem fabuły są związki męsko-męskie. Wydawnictwa yaoi zawierają opisy zarówno scen emocjonalnych, jak i erotycznych.

Shounen-ai - motyw w mandze bądź anime, który opiera się na miłości między dwójką mężczyzn. Wyrażanie uczuć w shōnen-ai zazwyczaj ogranicza się jedynie do pocałunków, bądź do lekkich aluzji na temat seksu, brak zaś jest scen erotycznych, które występują w yaoi.

Wbrew pozorom gatunki te nie są przeznaczone, dla homoseksualistów, lecz dla heteroseksualnych kobiet.
Jeżeli dla kogoś wydaje się to ohydne, obraźliwe etc. Prosiłabym o najzwyklejsze zamknięcie tego bloga.

Oczywiście nie zamierzam pisać tylko i wyłącznie tych dwóch gatunków. Postaram się pisać także coś o związkach heteroseksualnych. Choć oczywiście same chęci mi się na nic nie zdadzą. Będę pisała to na co przyjdzie mi wena.

To by było chyba na tyle.
Teraz siedzę nad fanfickiem z anime pt.Durarara!! (paring: IzayaxShizuo)
Jutro lub pojutrze postaram się zamieścić pierwszy rozdział.
PS  Do tego paringu idealnie pasuję piosenka  Three Days Grace - I hate everything about you 

2 komentarze:

  1. Witam : ) Mam nadzieję, że nie porzuciłaś pisania, ponieważ opowiadania "Shizaya" są czymś co wprost ubóstwiam .. czekam więc na twoją notkę z niecierpliwością. Nie tylko na ten jeden fanfick ale i inne : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie porzuciłam bloga, postaram się zamieścić jakąś notkę, ale mam pewien problem fabułą ;P

      Usuń